SheDoesntCare benim alt üst 21 tane diş zirkonyum canım gülüş estetiği yaptı doktorum özel klinikte yaptırdım. İlk önce dişlerimi küçülttü o arada bi tane kanal tedavisi vardı onu da yaptı diş etlerimin iyileşmesi için 1 hafta sonra tekrar gel dedi o süre beni baya zorladı sıcak soğuk yiyip içemiyosun sadece ılık su ılık meyve suyu ılık çay hatta ılık çorba dişler küçülünce et acımaya başlıyor çok sancılı bi süreç. Katı zaten hiç bişey yiyip içemiyorsun tıpkı bebek gibi her şey ılık ve çorba şeklinde. Dişler küçüktülmeden önce diş kalıbı çıkarıyorlar tedavi yapılacak yerlere iyice bakmak için ve sana uygun dişleri yaptırmak için. O bir hafta on günlük süre içinde dişler hazırlanıyor. Sonra gidip o dişleri taktırıyorsun orda bi deneme yapıyorlar zaten tak tak gibi vuruyorsun dişleri gıcırdatma falan gibi takılan uzun gelen kısa gelen yer varsa kısaltıp yeniden yerleştiriyor. Sarı bi yapışkan sürmüştü içine yerleştirmeden önce 10 gün deneme süresi var yemek yemek için alıştırma olarak 10 günden sonra sıkıntı var mı gidip baktırıyorsun yoksa dişleri tekrar çıkarıp asıl yapıştırıcıyı sürüyorlar sarı olan çıkarılıp yerine beyaz renk sürüyorlar küçültülen dişlere tekrar yerleştiriliyor. Benim alışmam biraz sürdü yani ister istemez sanki başkasının dişlerini takmışlar gibi hatta ağladım pişman oldum başta 😂 ama şimdi çok güzel oldu kendi dişlerim gibi rahat yiyip içiyorum doktorum ilk bir ay dişlerini kolla demişti zorlama çerez gibi sert kabuklu şeyleri hemen yeme dedi sonra hem alışacak hem yerine iyice oturacak dedi öyle de oldu