ebruaslnn muhtemelen sık sık emzirdiğiniz için yani süt dolmasını beklemediğiniz için öyle geliyor olabilir ama yumusak olması süt olmadığı anlamına gelmiyor merak etmeyin, çişli bez sayısına göre anlarsınız doyup doymadığını bide 1. Ay kontrolde kilosundan anlar doktor yeterli kilo alıyorsa çisli bez yeterliyse dert etmeyin, memeyi mamayı bırakmıyor demişsiniz çok normal doymak amaçlı değil sadece size yakın olmak ve rahatlamak için emmek istiyordur, benim bebeğimde epey kustu fazlasını çıkarıyor olabilir veya bebek reflüsü de olan çoğu bebekte olup geçiyor benim bebeğimde öyleydi ama siz iyi beslenseniz keşke ya çok küçük daha size yemek vs yardım eden olsa yada eşiniz hazırlayıp öyle gitse, instgramda ebe Tülin bulur var emzirme danışmanı onun tüm bu konular hakkında kısa kısa videoları var çok açıklayıcı oluyor tavsiye ederim sağlıkla büyüsün bebeğiniz