Ya arkadaşlar ben 6 senedir neler yaşıyorum diye kendimi sorguluyorum
6 senedir panik atak ile mücadele içindeyim ilaç kullandığım dönem düzelmiştim daha sonra evlendim hamile olduğumu öğrenince bıraktım ilacı 1 ay önce doğum yaptım son 10 ayım zehir geçiyor yine
Hastalık hastasıyım resmen vücudumda sürekli değişik şeyler yaşiyorum sonra doktor doktor geziyorum
Önceden kendimdim iyi kötü tolere edebiliyordum şimdi minik yavrum var onun için de kafa da kuruyorum hasta mı şu mu bu mu diye
En basiti sabahtan beri değişik karın ağrım var insanız sonuçta her şey mükemmel olmayacak bunu biliyorum ama bunu kafaya taktım neden ağrıyor bir sorun mu var diye
İlaca yeniden başlasam emziriyorum ondan dolayı korkuyorum ne yapacağım bilmiyorum var mı benim gibi olan 🥺🥺