womanmom15 Kızlar normal sutyende zor oluyor emzirmesi takmasamda oraya buraya gidiyoruz rahat edemiyorum sizce kullanisli mi almayi düşünüyorum ama 3lusu daha uyguna geliyor çok kullanışlı mi 😅
poyrazsena womanmom15 Sporcu atlet gibi emzirme sütyenleri var onlar daha rahat daha kullanışlı oluyor ben onlardan kullanıyorum
ecempeker womanmom15 valla yarım atlet diye geçiyor ya krop gibi olanlar onlardan aldım ben rahat olıyor emzirme südyenini de öyle bi bimilyoncu derler ya ordan aldım arada giyiyom