Kızlar 3 bucuk yaş oğlumun dil gelişimi geriden geldigi için gelişimini etkileyip gelişimini de aşagı cektigini düşünüyorum psikiystriye götürdüm 2 kere herhangi bir tanı koymadı yani dil geriliği dısında bir sorun yok dedi özel eğitime falan gerek yok dedi , zaten ben Almanyadayım şu an kreşe gidiyor burda da öyle kafana göre özel eğitim aldıramıyorsun 6 ay kadar beklemek istiyorum burada kendini geliştirecek mi yoksa Türkiyede özel eğitim aldırmak istiyorum özel eğitim ne için gerekli yada ne yapılıyor tecrübeli annelere soruyorum