Selamlar. Var mıdır hamileliği sakin geçen? Mesela bende tam tersi oldu. Normalde sert ve çabuk sinirlenen biriyim regl olmama bir hafta kalmış kendimi kaybediyorum regl olunca biraz rahatlıyorum. Hormonlardan dolayı böyleyse hamilelikte regl olmayınca psikolojik olarak çok güzel çok sakin geçmişti. Hayatimin en güzel dönemiydi diyebilirim. Herşeye gülüyordum eskiden kızdığım şeylere bile gülüyordum çok sakindim çok iyiydi ya yine öyle olmak istiyorum ama olmuyor her ay ayni döngü deli gibiyim🤦♀️
Başka böyle olan var mı?