Ben büyük kızıma 1 yaştan beri yorni kullanıyorum çok memnunum şuan kızım 5 yaşına girecek bu sene de yola onla devam ikizlerim var 1,5 yaşında onlara da yine aynı markadan aldım tavsiye ederim benim bebeler hiç üstünü örtmüyor kış da çok Çetin geçiyor buralarda benim kurtarıcım oldu 👍