rab25 Astronat tulum şeklinde mont alınabilir, geçen kış benim de oğlum o aylarda iken kullandım. Uyku tulumu 2-3 aylıktan beri kullanıyorum, çünkü battaniye hem güvenli gelmiyor bana hem de illa ki açıyorlar üstlerini. Ölü uyku gurusu kullanıyorum ben, yenidoğandan 2,5 yaşa dek kullanılabiliyor. Çok çok memnunum, ne terketme yapıyor ne üşütüyor, tığ değerini yaşadığınız yere, evin ısınmasına göre seçiyorsunuz ki müşteri hizmetleri de yönlendirme yapıyor, yardımcı oluyor tığ konusunda.