Kızlar 1 ay önce sezeryan oldum ve doğum öncesi 16 kilo almıştım bunun 6 kilosunu verdim kalan kısmı nasıl verebilirim önerileriniz nedir ve göbeğimi nasıl gönderebilirim göbeğim o şekil duruyor ( kilolu hamile kalmıştım vermem gereken kilo daha fazla ama ilk hedefim doğum kilom )