Selam kızlar bebeğim 3 ay sonra ek gıdata başlayacak. Yaz meyveleri sebzeleri çok faydalı o yüzden buzluğa hazırlık yapmak istiyorum. Biraz domates rendesi, taze fasulye(bunu poşete koyunca kokuyor nasıl koymam gerektiğini bilmiyorum), semizotu, şeftali felan koyayım diyorum başka ne önerirsiniz ?