Kızlar merhaba
Oğlumda 2 gündür kuru öksürük vardı şimdi de hapşırma başladı. Keyfi yerinde ama iki gecemiz çok zor geçiyor. Ağlayarak uyanıyor saat başı ve çok ağlıyor. Diş çıkarka döneminde. Yarın sağlık ocağına olmazda doktor götüreceğim . Bulunduğum yerdeki aciller çok işe yaramıyor ama götürsem mi bi boğazlarına bakıp ciğerlerini dinlesin