balkizimcicekkiz Dava sürelerinin ortalaması diye bir şey yok. Daha doğrusu bir ortalama bulsak bunun size bir faydası yok. Çünkü 6 ayda sonuçlanan da vardır 1 yılda da 5 yılda da. Bu böyle gider. Bir matematiği yok. Süreler mahkemenin iş yoğunluğu, dosyanın niteliği, tarafların ulaşılabilirliği gibi bir takım etkenlere göre değişkenlik gösterir. Bunların hiçbirini bilmeden ortalama bir süre söylemek işkembe-i kübradan sallamaktır. Aynı konulu kaç tane davanın, hangi sürelerinin ortalaması 3 yılmış, merak ettim.😃
Vekil ile temsil ediliyorsanız kendisine davadaki eksik hususların ne olduğunu, yapılabilecek bir şey olup olmadığını sorabilir, eksik husus yoksa davanın bir an evvel sonuçlanması konusunda mahkemeye ısrarda bulunmasını talep edebilirsiniz.
Vekil ile temsil edilmiyorsanız bu işlemleri kendiniz yapabilirsiniz.
Adli tatil yeni bitti, yeni adli yıl henüz başladı. Adli tatilde görülecek ivedilikte bir dosya değil sizinki. O yüzden iki celse arası uzun tutulmuştur, normaldir.
Geçmiş olsun, umarım lehinize sonuçlanır.