İki gündür buna benzer gündemler var her yerde. Çocuğu aile mi ikna etmeli öğretmen mi ? İki yönlü bakmak lazım öğretmen hem çocuklar üzerinde bi otorite kurmalı hemde yönetebilmeli sınıfı. Sizi dinlemeyen yada kaygılı bir çocuk öğretmeni asla dinlemez ve ortamdaki diğer çocukları da etkiler. çok küçük bir yaş grubu değilse, özel bir yer değilse beklediğiniz hizmet gelmeyecektir. Ayrıca bende kızımı yollayacağım ama öğretmen bir çocukla ilgilenmek zorunda olacak ve onu da etkileyecek. Biraz önce kendinizi değerlendirin derim. İkna mı ediyorsunuz. ödül vereceğim deyip pazarlık mı yapıyorsunuz bilmiyorum. Bildiğim bir şey var. Benim zamanımda ilk gün koydular okula bitti. Ne hassasiyet bilirdik ne ağlama ne kaygı. Yeni nesil çok hassas maalesef. Bizde aynı sıkıntıları yaşayabiliriz. Çözüm odaklı düşünün eleştiri odaklı değil. İstemiyorsanız başka yere yollayın. Kolay halledersiniz umarım.