Uykusuzhayat Mamaqueen e bebeğinki kullanıyorum cok kaliteli olmasada marketteki satılanlardan iyi olduğunu düşünüyorum
Alparslaninannesi Mamaqueen canim en dogali gidip aydin dan bi köylüden yeni cikma zeytinyagini almak bize doktor bunu onerdi sukur ki Aydinli tanidiklarimiz da var dogdu iki haftalikkenden beri onu veriyoruz
Crss Mamaqueen ben nedense bu markettekilere güvenmiyorum zeytini de zeytinyağını da Bursa’da tanıdığımız yapıyor ondan alıyorum gönül rahatlığıyla
Ikrazumra19 Mamaqueen valla hic duymadim 20 aylik bebegim var 2.ayindan itibaren mamalarina zeytin yagi kullaniyorum egeden hakiki aliyorum hic bebek icin zeytin yagi duymadim nesi farkliymis acaba
Alparslaninannesi Mamaqueen uzaksin maalesef bursa olsaydi kavanozla biraz verebilirdim 😔 zaten bi kilo bile baya zaman yetiyo
MihraKus Ablamıların zeytinlikleri Var biz ordan çekip veriyor Allah razı olsun bursa / gemlik zeytinleride çok güzel yani hem doğal ağaçlarına gübre bile atmıyorlar yani
tubaelif Mamaqueen dayım uzun yıllar markette çalıştı en iyisi tariş markadır demişti bana bende onu kullanıyorum canım