Kızlar 3 gündür devam eden bir ishal durumu var denemediğim kalmadı kendim için nisanda da rota virüsü olmuştum o zamandan kalan ilaçlar var kullanıyorum ama bir etki etmedi daha kolaya aspirin atıp onu bile içtim bana mısın demedi bir fikri olan var mı???