Acemianne_ Arkadaşlar merhaba 46 günlük anneyim de yiyecekleri gaz yapar diye yiyemiyorum ama ga, yapan yiyecekler de bol süt yapıyor ne, aman yemeğe başladınız yemeye ya da yiyormusunuz artık bilmiyorum neyapacağız ya😂
Zeynep35_ Acemianne_ 3 bucuk aylık oldu oglum hala yemıyorum ama cevremde deneyen ve gaz yapmadıgı ıcın yıyenler var
Mylittleboy Acemianne_ acıkcası ben 2.5 aylıkken felan yemeye basladım yemeklerin icine kimyon atıyorumm emzirirkende benim kadın dogumcum kullanabilirsin demisti vitamin iciyorum hamileyken kullandıgımıher gun yiyemediklerimden kaynaklı bebege vitaminsiz olmasın diye
Ballii Acemianne_ Benim esimin halasının 5 aylik kızı var kızı kolik. Kadın da inadına gaz yapanları yiyor. Bebek sancidan ne emiyor ne uyuyor. Ben de birkaç kez yedim ama oğlum huzursuz olunca artık yemiyorum. Oğlumun o halini gördükten sonra bıraktım tamamen.
Zetuer Gaz yapan yiyecekleri tüketeceksen eğer üzerine kimyon serperek yiyebilirsin veya kimyonu demleyip 1 çay bardağı içebilirsin ben bu süreci öyle geçirdim kurtaricim oldu