fatmaanuurr22 ay benim de aynı 3 ay oldu ama böyle bi dökülme olamaz banyo yapmaya korkar oldum saçlarımı açmaya korkar oldum resmen parça parça çıkıyor saçlarım ya her elimi attığım da bende korktum saçkıran falan olabilir mi diye saçlarıma önlerime baktım ama açıklık yok neden bu kadar çok dökülüyor anlamadım