Gokce320 msnsnsksk benim oğlum da 6 aylıkken 71 cm di bence gayet normal anne uzun baba uzun normaldir aylık kontrollerde ebe de boyunun hep önden gittiğini söyler bize de şuan oğlum 14 aylık yaşıtlarından hep uzun daha büyük zannediyorlar bu yüzden ☺️
balkizimcicekkiz msnsnsksk maşallah. Evet boyu uzun en üst persentilde nasıl kisa olunca doktor söylüyorsa uzun olunca da söylemek zorunda illa sorun var diye söylemiyorlar bunu belirtmek zorunda bundan sonra takip edersiniz uzama hızını benim kızıma da kısa diyorlardı bende kısayım ama demek zorunda tüm tahlillerini testlerini yaptırdık normal minyon dediler
balkizimcicekkiz oglumubeklerken boy kisaligi gibi boy uzunluğu da araştırılıyor eğer hersey normalse genetik deniliyor
Prensescilek bir1anne yaa kesinlikle buna katılıyorum , kızım maşallah 54 cm doğdu , kızımın arkadaşı 36 haftalık 45 cm doğmuş şuan ikisi de 5 yaşında . Kızımın arkadaşı benim kızımdan çok daha uzun maşallah . Ben kızıma ne yapsam istediğim gibi uzamıyor :)
SooMin bir1anne İlkokulda kız arkadaşlarımdan en kısa bendim bayağı uzunlardı yanımda şimdi yanyana gelince hepsiyle aynıyız 😀 doğru bu olay
bir1anne SooMin bende en uzundum kısa bir arkadaşım bana hep sen nasıl böyle uzunsun derdi tavsiye isterdi omuz hizamdan aşağıydı boyu geçenlerde tesadüf karşılaştık benden en az 5 cm uzundu 😅