buketlal ben gelenleri kapıda bebeğimle karşıkadım zaten uyuyordu sonra yatak odama götürüp yatağına yatırdım kamerasını taktım kimsenin kucağına vermedim zaten süreç boyunca uyudu 20 günlükken okuttum ben mevlidini havalar serinlemeden pencereleri açabilceğim bir zamanda olsun diye erken okuttum evi havalandırıken kızım üşütüp hasta olmasın diye izansız kapı çalmayı bilmeyip pat diye yatak odama giren gzekalar oldu ama neyse bi ninni varmış galiba hocanın bebek için söylediği sadece onun için kızımı aldım salona gittim ninni bitince tekrar odaya yatırdım o kadar