Kızlar merhaba yeni geldim hastaneden oğlum 3 yaşında karın ağrısı ateşle gittik ultrasyon çekildi ince bağırsağında düğümleme olmuş ameliyat dediler ama serum verdiler açılırsa ameliyata gerek kalmaz dediler şükür serumla açıldı bağırsağı başına gelen varmı acaba çok korktum çünkü