eylulevasilan
Bende 7 aylık kullanmaya başladım kızımda en alt kademede ayakları yere değecek şekilde koydum içine 11 aylık yürümeye başladı kızım ayak ucuna falan basmada yok normal yürüyor hiç yerinde durmayan bir bebek bana çok faydası olmuştu tabi sürekli onda bırakmadım işim olduğunda yemek yaparken falan kullandım süreyi çok uzun tutmamaya çalıstım sadece