yavruaslanlar bu yaşta bu farkındalık maşallah 😄
Okulda rehberlik servisi varsa onlarla görüşüp birlikte hareket edebilirsiniz aslında. Çocuk bunu bir sınav değerlendirme olarak görüyorsa sonrasında kendini başarısız hissedebilir.
Biz geçen sene bunun bir sınav olduğunu, verdiği cevaplara göre değerlendirileceğini falan hiç söylemedik. Ne olduğunu bilmeden girmişti. Soruları ilk kim bitirirse kazanıyor diye düşünmüş hatta, sorular da bulmaca-oyun gibi daha çok zaten. Orda kazandığını zannederek kapattı bilsem dosyasını, sonuçlardan haberi olmadı bile. Ama sizin kızınız daha fazla şey biliyor gibi konu hakkında. 😅