Anneler merhaba,
İdrar yollarımda enfeksiyon çıktı. Şu an dört buçuk aylık bir bebeğim var doktor ilaç yazamayacağını, ancak emzirme dönemi bittikten sonra kesin bir tedaviye başlayabileceğimi söyledi. Doğal yöntemlere ihtiyacım var. Soğan suyu ve kekiği kaynatıp içmemi söylediler ama sütümü olumsuz etkilemelerinden korkuyorum. Konuyla ilgili bilgisi olan ya da daha önce aynı şeyi yaşamış olan anneler önerilerinizi paylaşabilir misiniz?