Bitmişsin!! Gibi cümleler kuran oldu kafama takıldı eskıden nasılsam oyleyım tamam zayıfladım ama bıtıcek kadar görmüyorum kendımı kılo almaya çalışıyorum zaten bu seferde sısmanladın derler derler de derler ama aklıma kötü şeyler gelmeye basladı hastalık gıbı. Ekmek çok az tüketiyorum ve çok su ıctıgım ıcın zayıfladıgımı düşünüyorum ınsanlar hemen değerlerine baktır gıbı konuşunca ıyıce panık atagım tuttu