9793selaam Kızlar bebeğim çok zayıf olmuşsun istemiyorum tabii ki Her anne gibi sağlıklı bir şekilde biraz kilolu olsun istiyorum hani böyle derler ya muz ye kilo alır falan diye direktmen öyle etki eden bildiğiniz besinler var mı neler kilo aldırır bebeğe hamilelikte?
bisenakillisinzaten 9793selaam bal, tahin pekmez, kuruyemiş özellikle ceviz, muz, kaşar peyniri, haşlanmış yumurta süt, soda
canbartuuu Mervekzrva hepsini her gün yedim 3150 doğdu nerde yanlış yaptım acaba avokado yememiştim bi 🤦🏻♀️
Mervekzrva 9793selaam sezeryan yaptım hatta ilk 7 ay 17 kilo aldığım için doktorum beni diyete sokmuştu ama 50 kiloyla hamile kalmıştım zaten. Diyete rağmen her gün kaşar muz yedim soda çok yanmam olduğu için 2-3 tane içtiğim oluyordu ve hiç son aylar hiç kilo almadım ama bebek almaya devam etti
9793selaam bisenakillisinzaten cevizin çok mu faydası oluyor dersin kuzum zaten çokta sağlıklı alsidna .mesela günde ne kadar ceviz yiyordun
balo Ben her şeyi yemeye çalıştım ama muz, kaşar peynir, karışık kuru yemiş, kefir bunlar direk bebeğe gidiyormuş arkadaşıma doktoru söylemiş ama yapabilirsen avokadoyu da düzenli tüketmeye çalış bu benim önerim sadece çok yararlı bebek için
Mervekzrva canbartuuu bende avokado hiç yemedim ama yumurta yedim her gün onu unutmuşum. Birde sağlıklı olsunlarda önemli değil 4 kilo doğdu da ne oldu şimdi zayıf hiç bişey yemiyor
Yamans_mom_ Avokado ve kaşar peyniri kesinlikle ilk sırada. 37+5te oğlumu 3475 ile doğurdum . Vajinal doğum istediğim için Bebek Çok hızlı kilo alıyor diye doktor son haftalarda tatlı , meyve , karbonhidratı komple yasaklamıştı.
Mammamiaa_ 9793selaam Kefir tahin pekmez muz. Zaten arkadaşlar çoğunu yazmış bende 37+0 da 3290 ile kızımı doğurdum