10 da uyudu. 3. Kez memeye kalkıyor. Gün içinde ayaktayken ben sıkıntı yok. Ne zaman koltuğa otursam mememin üstünde. Bu kadarıda fazla değil mi. Şu son 10 gündür çok düştü memeye. Hareketleri değişti. Oyuncaklarını yere atıyor gülüyor. Hiç böyle değildi. Süreki yanında oturayım istiyor. Nefes aldırmıyor. Napacağımı bilmiyorum. Memeden kesmem gerekiyor. Nasıl olacak bilmiyorum. Duygusal olarak çok garip hissediyorum. Memeyi resmen elleriyle seviyor. Emzik gibi kullanıyo beni bazen. Elinde su yerlere döküyor. Konuşuyorum olmuyo bir daha bir daha yapıyor. 2 yaş sendromu denileb şey bu mudur acaba lütfen yardım🥺🥺🥺