Kızlar selam kızım yeni 7 aylık oldu park yatakta rahat etmiyor uyurken çok dönüyor ve deli yatıyor açıkçası park yatakta da hep uyanıyor bu yüzden bende yere yatak açtım orayıda sevmedi rahat etmedi birde kışın sıkıntı olur zaten en son yanıma aldım öyle uyudu rahatça ama birlikte uyumaya alışsın istemiyorum eşimle ayrı da yatmak istemiyorum bu durumu yaşayanlar bir çözüm buldunuz mu acaba ne yapabilirim nasıl rahat ettirebilirim yanımda yatırmadan