elarr Yarım gün çalışacağım annem bakacak, fakat çok üzülüyorum yani bebeğimin etkilenmesinden korkuyorum. Ben onu bırakıyorum diye korku mutsuzluk küsmek gibi şeyler hisseder mi. Sizler Bu süreçte neler yaşadınız