Benmki de öyleydi . Akşam 6da bir başlıyordu ağlamaya sabah 5e kadar abartmıyorum aralıksız ağlıyordu uyumuyordu . Sonra bi anda geçti kendiliğinden . Bu da tamamen gaz sancısından kaynaklanıyor. Her bez değişiminde mutlaka bebek losyonu ile masaj yap , ayaklarını sıcak tut çok faydasını gördm ben özellikle masajın