Bebegimm1 ilk bir ayımız çok düzensiz geçti neden uyumuyor bu çocuk vs diye kafayı yiyordum. Gazı varmış gazı verken de emmek istiyordu sürekli besleniyordu ee tekrar gaz oluyordu yani bir kısır döngüye girdik çok zordu. Sonra bu uyanıklık süresini ve kaç saate bir beslenmeli ne kadar uyumalı ne kadar uyanık kalmalı araştırınca 2. Ayımız çook güzel geçiyor. 🧿 meğersem bu uyanıklık süresine dikkat etmek hayat kurtarıyormuş. Ne erken ne de geç yatırmamak, tam vaktinde yatırmak o kadar çok fark ettiriyor ki.