Kuzularinanasi meselaaa sahile arabayla gitmek istemedim yürüyerek gitmek istedim bu saydıklarının hiç biri sahilde yok. Emzirme örtüsüde keşke her bebek sevse benim bebek sevmedi sürekli çekiştirdi kullanamadım. Belki siz gerek görmediniz ama sorulduğuna göre gerek görülmüş değil mi?
Soruyada gelecek olursam bende genelde avmde takıldım bebek bakım odası olan her yer daha konforlu geldi hala öyle bebeğim 10 aylık uykudan önce emmesi gerekiyor e bebek var yürüyüş yapabileceğim yere yakın oranın çevresinde takılıyorum. Yani keyfi çok fazla hareket edemiyorum.