dilekkk1 dilekkk1 ama doğru mu veriyorum yanlış mı bilmiyorum az mı çok mu hala içime sinerek veremiyorum
ilknurerogluzun 2cennetmujdem kilo başina 1 damla kullan dedi doktor 8 kiloysa 8 damla ama ben 2 3 damla fazla veriyorum birazini tukuruyor 🤣
organikirmik 2cennetmujdem bize 8 damla ile başlattı kilodan bağımsız+2 damla ekliyor her ay 16 veriyorum şu an.
Yamans_mom_ Ben kullanıyorum . Önce 0,5 ile başladık . 7. Ayında demir düşük çıkınca doktor 3 kez 0,5 çizgisine kadar getirip ver dedi