Kızım öğlenci akşam 17.30 çıkıyor açıkmış oluyor sanırım yemek az yiyor diğer çocuklarda öyle annenler bir kaç gün kek kurabiye yapmış göndermiş öğretmen herkese veriyor . Bende yapacağım neler yapılabilir siz neler yaptınız . Öğlen yemeği okulda çıkıyor bu arada