nazli22_
Kelimelerin çoğunu böyle değiştiriyorsa sorun olabilir belki ama bazı kelimeleri değiştiriyorsa sorun olduğunu sanmıyorum , sonuçta dil gelişimleri tamamlanmadı.
Benim oğlumda 3 yaşına yeni girdi. Çok erken ve çok temiz konuşan bir çocuk ama bazı kelimeleri farklı söylüyor . Mesela ıslak mendil yerine ıslambik diyo doğrusunu söylediğimde düzeltip söylüyor ama kendi diyeceği zaman yine ıslambik diyor . Ben buna hiç takılmıyorum 🤷🏻♀️