dilekerem28 bnmkide 2 yaşına kadar memede uyurdu, geceleri ¾ kez kalkardı, parkta, arabada nerede olursak olalım istiyordu. Biraz büyüdü 20aylıkken falan biraz anlayabiliyordu dediklerimi, oğlum burada olmaz ayıp, vs diyordum, öyle öyle alıştı, gündüzlerini azaltmıştım, gecesı ama aniden bıraktım, onuda azaltarak yapsak daha sağlıklı olur