Kızım 3 yaşında bugun itibarıyla odasını ayırdım uzun zamandır anlatıyorum ona, yatak seçmeye, örtü almaya falan birlikte gittik hep. Birkaç ufak aksesuar aldık online birkikte seçtik falan hep heyecanlıydı sürekli yatağım gelsin de ben odamda yatayım falan diyordu.. bu gece ayırdım yatağına geçti yatmak için ama bu yatak rahat değil ben yatmıycam beşiğimde yatıcam falan diyor çok uykusu olmasına ragmen geçemedi uykuya… bu süreç zorlu mu olacak ne yapmam gerek tecrübeli anneler yardımmmm