asilsmom_ Ayimiza girmek üzereyiz. Bu aya kadar yedigi tek meyve muz ve frambuaz oldu. Muz kabızlık yapiyor. Şeftali, karpu, kayısı,uzum denedim hiçbirini yemedi. Normalde her şeyi yer, istahlidir. Ben de meyve sevmem hamileyken yediğim tek meyve muz oldu