Kızlar bebeğim 2 aylık olmak üzere ve ilk zamanlar elelenin elektrikli kucağına gömülüp gidiyor zararı olur diye koyamadik. Şimdi koyuyorum sevmiyor istemiyor . Sonradan alıştıran oldu mu çok büyük kolaylık vb yorumlar okuyunca çok üzülüyorum keşke en başından alıştırsaydim diye 😔