Merhaba hanımlar. Lütfen aranızdan bilen eden varsa yardım edin. 3-4 gündür oğlumun ateşi vardı ve birden oldu bu sabah iyiyken akşam üzeri böyle oldu sadece ilaçla iniyor. Dün sabahta dudağında yara çıkmıştı doktora götürdük ağzının içinde de olduğunu söyledi başlıktaki hastalık büyük ihtimal dedi ellerinin birinde de ufak iki yara vardı. Hep duyunca korkardım başıma geldi ve çok dikkat eden bit anneyim hijyen konusunda özellikle. Kayınvalidemlere gittik 1 ah kaldık hergün parka indirdi oradan bulaştı %100 lütfen yardım edin çabuk geçmesi için ne yapabilirm ne varmı bi öneriniz Allah aşkına yardım edin