aslihanfindik Çok severek aldım ama tam yaz sıcağında doğdu bebeğim sıcakladı üstünde baharda ve kışın doğan bebekler çok rahat kullanır en fazla 2 3 kez yatırdım hevesle ama yatamadı sıcakladı isteyen olursa 0 a yakın
simitayranseverim aslihanfindik ben yataş twiny arıyorum isimleri karıştırmışım kusura bakmayın 🙏 iyi satışlarınız olsun 💞