Kızlar sarı omreli saçlarım var daha doğrusu 7 8 ay önce yaptırmıştım dip rengim siyaha yakın. Bilerek boyatmıyorum sarı saçlarımı mafetti çünkü biraz toparlanması gerek. Saçlarım dalgalı köpük sürdüğümde falan kıvırcık oluyor ama sürmeden ya da başka bir işlem yapmadan biçimsiz. Düzleştirici, maşa sık olmasa da kullanıyorum malesef. Şu aralar uzatmaya merak saldım.
Hem uzatan, elektriklenmeyen, kolay taranan maske, şampuan, krem ne olursa artık kullandığınız faydasını gördüğünüz ürünlerinizi paylaşabilir misiniz