-Cedric- 30 yaş için ben merkezi atamaya baktım öyle bişey görmedim bence bu genel bir yanılgı, bazen bazı kurumlar oluyor merkezi değil sözleşmelide onlar böyle koşul koyuyor ama bariz bir engel yok sizin için, atanacak yer ise tamamen neresi açarsa ama mesela üniversiteler herhangi bir önlisans mezunu olarak çok alıyor aklıma ilk bu geldi