kader539_ eğer günün sonunda yani ileride herhangi bir şekilde devlet düşünüyorsanız ön lisans her daim bir adım öndedir, hemen iş bulmak istiyorum deseniz bile hem söylediğiniz lisans bölümü özelde de pek iş getirmez ( kötü niyet gibi söylemiyorum asla yanlış anlamayın emeğiniz zayi olmasın diye) ama benim güvendiğim yerler var diploma yeter bana diyorsanız tabi lisans daha avantajlı olur sizin için. Sadece şunu anlamak için soruyorum nasıl bir iş düşünüyorsunuz? Ona göre daha sağlıklı yorum yapabilirim, ama bana sorarsanız ben sizin yerinizde olsam önlisansı kaybetmemek adına önlisans okurum, dgs gde girerim hatta dgs ile yazıp aynı anda önlisans ikinci üniversite okunabilir bu arada, gerekirse duruma göre lisans bölümünüzü uzatıp bekletebilirsiniz, halkla ilişkiler demenizin özel bir sebebi var mı peki?