bsrakurt ben cam kavanozlara yapmayı planlıyorum. Bidon bizim için fazla olur ziyan olur. Mesela kornişon turşu kurmak istiyorum. Sıcak su mu soğuk su mu yada köy suyu falan mı. Yada çeşme suyunu kaynatıp koysam olurmu. Birde karışık turşu yapmak istiyorum (havuç,beyaz lahana,kornişon) lahanayı ve havucu haşlamak gerekiyormu