15 günlük bebeğim var uzamış sarılık ve kalpte deliklerimiz var isveç peyniri denilen delikler ve 3 adet delik kapakçık içinde bişi dedi ama anlamadım. Aramızda rh uygunsuzluğu var ben b negatifim kızım b pozitif babası gibi. Çok zorlanıyorum kilo da aldıramıyorum sütümü emmiyor biberon ile 2 saate bir max 60 cc içiyor siz yaşadınız mı bu durumu ne yapmam lazım?