Kızlar merhaba bebeğim 13 aylık bunca zaman bana bi düşkünlüğü olmadı bana gelmez yabancıya gider bunu içimde bi şekilde aştım ama son zamanlarda sürekli vuruyo emzirirkende vuruyo yapma diyince ağlıyo babası anneyi sevicez diyo mesela istemiyo kafa sallıyo bu durum artık çok zoruma gitmeye başladı çok dokunuyo bu konu bana:(yaşayan var mı veya yorumunuz var mı