Kızlar bebeğimin dün gece ateşi çıktı ve ılık duş aldırdım ilaç vermiştim ama geçmedi 1 buçuk saat oldu hala geçmedi soguk uygulama yapım dedim asla kendıne dokuntutturmuyor aglıyor hastaneye gittik oda ilaç verip soguk uygula dedi ama aglaya ağlaya harap oluyo kızım sabaha karşı da çok atesliydı baya kötuledi bu sefer merkeze göturdum şehir hastanesine oda baktı etti ciğerlerinden bişi yok bogazı biraz kızarmış dedi antibiyotik verdi şurup yazdı ama bazen gidiyo koltuk altı boyun altı hep atesli napmam lazımm