Benim bebeğim 1 yaşında. Kız. Kulakları babasının ve benim kepçe olmamasına rağmen kepçeleşti. Eminim biraz anlamaya başlayınca çok takacak kafasına ve saçlarını toplamak istemeyecek. Basit bir operasyon olduğunu söylüyorlar ama varsa yaptıran deneyimlerini öğrenmek istiyorum. Ayrıca şu an değil en uygun yaşta yaptırmak istiyorum.