Tutaste_ Gece uyumuyor zaten saat basi uyanıyor. Yoruldum valla . Asla oyun oynayamiyorum surekli mızmız disini cikardi hala agrisi var heralde ama hi aglama ataklarıdir gidiyor.ne yapmaliyim tecrübeli anneler🥺
Pamukhanim_ @Tutaste_ taste_"#p37045772 atak gibi bişey sanırım 11 buçuk aylık aynıyız gece değil ama gündüz saatle0e.0rce emmek istiyor ek gıda zaten yok
Tutaste_ Pamukhanim_ binay olacak hic mutlu değil bende cidden yoruldum artık. Yenek adan gibi yemiyo bebde zorlamiyorum saat basi yemek vermek lazım anca
Pamukhanim_ Tutaste_ biz 6 aylıktan beri yemiyoruz aynı saat başı teklif ediyorum artık napalım danla düzelecek her dönemleri farklı