yesimmmmmmm Kızlar emin evim veya katılım evim böyle yerlerden ev alan varmı aramızda yada tanıdığınız çevrenizde Düşünüyorum ama cesaret edemiyorum fikirleriniz nedir malum peşin paraya ev alınacak gibi degil kredi de çekme şansım yok
momas yesimmmmmmm annemin kuzeni ev yazlık araba aldı. Bir de annemin arkadaşı şimdi emlak katılıma girdi o devletinmiş sanırım daha güvenilir diye oraya girdi bir de başlangıçta daha az organizasyon bedeli alınmış emin evime göre
deepwater Biz fuzul evden araba aldık. Peşinatlı sisteme girmiştik 5 ay sonraya teslim edildi söz verdikleri tarihte
Gunduz47 hulyaakhan Merhabalar çok pardon cahilim biraz bu fuzulev Eminevim falan yerlere.Ev almak istiyoruz.Ama bir yandan da korkuyoruz böyle yerlere başvurmaktan açıkçası Nasıl bir süreç ne kadar ödeniyor ev nasıl veriliyor.
hulyaakhan Gunduz47 biz peşinatsız girdik 5 milyon için 425.000 katılım payı odedim üç buçuk yılda teslim . Kura sistemi oluyor her ay kurada çıkma ihtimali de var. Taksitler yıllık olarak yükseliyor. Burdan araba falan alan bir kaç arkadaşım var ben de onlara güvenerek girdim. İnşaallah hayırlı olur .